onsdag den 28. januar 2015

En lille giveaway til den søde tand


I anledningen af Bull´s Heart´s update,
vil jeg gerne udlodde lidt sødt til en af mine skønne følgere.

Kan du lide chokolade, så er du kommet til det helt rigtige sted.
Kan du lide at prøve noget lidt anderledes, så er du også kommet til det helt rigtige sted.

En heldig følger, kan nemlig vinde en hel kurv fyldt med lækkerier :)

For at være med, skal du være følger her på bloggen eller på min facebook side.
Skriv hvor du følger mig.
Smid også gerne en lille kommentar om, hvad du har prøvet af anderledes slik.
Husk også at skrive din mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du bliver den heldige.

Jeg finder en vinder søndag den 8 februar.

Peace, love and chokomony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar