torsdag den 15. januar 2015

Burger & Bun


Så fik jeg endelig prøvet den nye, genopståede Burger & Bun.

Og jeg må desværre, ærligt indrømme, at jeg blev en kende skuffet.

Burger & Bun har fået fine, hyggelige, nyrenoverede lokaler på Fælledvej på Nørrebro.

På menukortet kan man vælge imellem 8 forskellige burgers.

Jeg valge den klassiske Americaner.

Burgeren var præcis lige så lækker som jeg husker den.
Dog synes jeg, at huske, at de var noget større førhen.
Men det vender jeg lige tilbage til.

Pomfritterne derimod, må jeg indrømme, at være lidt skuffet over.
De smagte, og så ærlig talt ikke særlig hjemmelavet ud.
Tværtimod smagte de af ganske almindelige købe/fryse pomfritter.

Det synes jeg var vildt ærgeligt,
for husker tydeligt de lækre hjemmelavede pommes
de lavede i sin tid på Istedgade.

Jeg bestilte en "hjemmelavet" ingefær lemonade.
(fordi de ikke har rigtig cola)
Den var desværre ikke kold da den blev serveret
og var den hjemmelavet, så kunne jeg altså desværre ikke smage det.

Min veninde bestilte en cola.
Og ind kom en Pepsi på dåse....
Den tager de så vel at mærke 40 kr. for.
40 kr. for en dåse Pepsi er måske liiiiiiiige i overkanten!

Når man betaler omkring 200 kr. for en menu,
så synes jeg altså, at DET HELE skal være iorden.
Tilbehør, drikkevarer og burger.

Tilbehøret mangler lidt finjustering efter min mening.

Men burgeren sad fuldstændig og liiige i skabet.
 lækkert kød og lækker lækker hjemmebagt burgerbolle.

Man kunne kun ønske, at burgeren var lidt større, så der var mere at nyde.

Er du burger connaisseur (aka. burger elsker)
så skal du virkelig unde dig selv, at prøve denne.

Det er en smagsoplevelse helt ud over det sædvanlige.

Jeg vil helt klart prøve Burger & Bun igen
og så håbe på,
at tilbehør, drikkevarer og portionsstørrelser bliver finjusteret hen af vejen.

Vi lærer jo hele livet igennem.

Peace, love and burgermony.
Miss Bull

Ingen kommentarer:

Send en kommentar